Adverteren in ons netwerk?

In drie stappen is je offline advertentie lokaal zichtbaar

Met lokaal adverteren creëer je meer herkenbaarheid en kun je gemakkelijk inspelen op de (lokale) actualiteiten. Het optimale gebruik van digitale schermen is indrukwekkend en zal meer klanten bij het verkooppunt betrekken. De sfeer wordt levendiger en is uniek. Dit heeft een krachtige invloed op de aankoopbeslissingen.

Stap 1
01 .

Kies locatie(s)

Bekijk online ons aanbod van locaties en kies een of meerdere locaties om jouw advertentie op te laten vallen. Elke locatie heeft specifieke eigenschappen zodat jij precies kunt zien om wat voor soort locatie het gaat. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat jouw advertentie op de juiste locatie getoond wordt.

Stap 2
02 .

Aanleveren advertentie

Zodra wij de boeking hebben ontvangen nemen wij contact met je op om de advertentie en details af te stemmen. De advertentie kun je zelf bij ons aanleveren of wij maken een passende advertentie voor je op maat.

Stap 3
03 .

Enjoy!

Je advertentie zal op de afgesproken datum zichtbaar zijn op de gewenste locatie(s). Wij garanderen dat je advertentie minimaal 240 keer per dag wordt getoond per locatie.

Meest gestelde vragen

Staat je antwoord er niet tussen? Bel ons op 035 2340 555, of mail naar info@advertime.nl.

Is het mogelijk om op meerdere locaties tegelijk te adverteren?

Ja. Op onze website kun je de verschillende mogelijke locaties vinden. Heb je interesse om jouw advertentie op meerdere plekken te tonen? Je kan dan elke locatie aan je boeking toevoegen en deze in een keer boeken. Wil je op meer dan vijf locaties zichtbaar zijn? Neem dan contact met ons op voor een passende offerte.

Wat is de prijs van een digitaal scherm?

De prijs is afhankelijk van de kwaliteit en de afmeting van het scherm, hier zijn veel verschillende opties in. Wij geven je graag advies, neem gerust contact met ons op.

Wat verstaan jullie onder digitale schermen?

Onder digitale schermen verstaan wij monitoren of LED schermen die de mogelijkheid hebben om een beelden of meerdere beelden uit te zenden. Het digitale scherm dient voorzien te zijn van een HDMI ingang om onze mediaplayer op aan te kunnen sluiten. Dit kunnen TV's of narrowcasting/digital signage monitoren zijn die aan de wand bevestigd zijn maar bijvoorbeeld ook vrijstaande displays met een LED scherm. Twijfel je of jouw digitale scherm geschikt is? Neem gerust contact met ons op.

Wij hebben al een scherm met advertenties of andere informatie en software. Kan ik ons scherm aanmelden?

Ja dit kan zeker. Wij zullen na jouw aanmelding bekijken welke software er draait en indien mogelijk wordt deze gekoppeld aan ons systeem. Mocht deze software daar niet geschikt voor zijn dan is het mogelijk om onze software en mediaplayer alsnog op jouw scherm te installeren.

Is het mogelijk om meerdere schermen aan te melden?

Ja dit is zeker mogelijk. Je kan voor elke locatie een formulier invullen of als je een account hebt aangemaakt kan dit gemakkelijk via jouw account. Je kunt per locatie aangeven hoeveel digitale schermen er aanwezig zijn waarop advertenties getoond kunnen worden.

Wat kost het adverteren?

Dit is afhankelijk van de locatie waar je jouw advertentie wil tonen. Op elke locatie op onze website staat een indicatieve prijs. Na het aanmelden van jouw advertentie krijg jij van ons de definitieve prijs ter goedkeuring. Dit is afhankelijk van de locatie, de looptijd van de advertentie en het aantal locaties.

Waarom zal ik mijn locatie bij jullie aanmelden?

Het juist inzetten van digitale schermen zorgt voor meer merk- en klantbeleving en dat resulteert in een hogere omzet en klanttevredenheid. Je kunt je kosteloos bij ons aanmelden en gebruik maken van kortingen op andere locaties. Hierdoor kun jij jouw onderneming, product of dienst lokaal promoten en direct je doelgroep bereiken. Daarnaast worden onze locaties en dus ook jouw locatie via social media, nieuwsbrief en onze website gepromoot waardoor deze regelmatig onder de aandacht worden gebracht.

Zijn er kosten verbonden aan de mediaspeler?

Nee, er zijn voor jou geen kosten verbonden aan de mediaspeler. Zodra je jouw locatie hebt aangemeld bij ons ontvang je na goedkeuring een mediaspeler per post. Zodra jouw scherm niet meer gebruikt kan worden dan dient de mediaspeler terug naar ons verstuurd te worden. Mochten wij de mediaspeler niet retour ontvangen dan brengen wij hiervoor €195,- excl. BTW in rekening.

Waarom staat er een "geverifieerd" icoontje bij sommige locaties?

Indien er een geverifieerd icoontje bij de locatie vermeld staat dan betekent dit dat wij de locatie fysiek geverifieerd hebben. Een van onze mensen is op deze locatie geweest en heeft hier alle getoonde kenmerken en informatie gecontroleerd en bevestigd.

Wat voor soort advertenties worden er getoond?

Dit is afhankelijk van de plek waar het scherm hangt en wat er is afgesproken met jou. Elke advertentie wordt door ons bekeken en beoordeeld of deze geschikt is voor een locatie.

Wij geven elke locatie specifieke eigenschappen zodat wij goed kunnen monitoren en beoordelen of er geen onjuiste of conflicterende  advertenties getoond worden.

Worden er alleen advertenties getoond?

Nee, zeker niet. Wij kunnen je adviseren in ruimteopvulling voor jouw eigen advertenties, acties en informatie.

Inloggen Advertime

Je gegevens worden bevestigd per e-mail.

Resetten wachtwoord